Montag, 18. Juni 2007

helloooo

so also mol des allererschte sorrz f[r dia taschtatur aba do isch alles so komisch.. do gibts koa o, u, a mit punktle dr[br.. haha
also mir gots voll guat do.. han ma echt einiges schlimmer vorgstellt.. s= essa isch yum kotzn..
najo zimmer heiama sgroschte vom ganza hus hehe
schaffa got o. dvroni und i sind im restaurant und danna und dbine in da lounge.. mir hond ziemlich freie mitarbeiter und bis jetzt o noch guate arbeitszita
jo sdurchschnittsalter do in eastbourne wurd wahrscheinlich 80 oda so si.. lol
nur alte schickimicki fuzis..
shotel isch echt voll scho und voll alt..
wia ma h[t glernt hond ischs in 1875 built wora very interesting
ajo da flug war horror.. han scho mi testament schrieba wella und dvroni hot einfach vorsichtshalber mol ruhig und seelig gschlofa, bis i se ufgweckt han und prophezeit han dass ma absturza woran..
ajo do isch alles voll tur he.. fur a wasser zahlsch 1,50 - 2 €
ajo bim schaffa moma so behindi kleidung azucha.. wisse bluse, schwarza rock, rots jackettle, strumpfhosn und noch a so a fliegenteil um a hals.. ajo und freundlich moma ima si.. zu freundlich fur min gschmack..
gaschtern sind dvroni und i bada gsi.. boa isch des luschtig gsi.. aussentemperatur war vilicht 20 grad und wasser 15.. brrr
so i muass jetzt mol emails checken..
meld mi sobalds wida got
machans guat und bis bald..
ajo schrieban mol uf opsikiss@hotmail.com
andimidi - 18. Jun, 17:58

lisiiiiiiiiiii :)

he lisilein!
jo es klingt voll supi bi euch.
d fötis sind o voll funny. hmm. jo überarbeitan dr euch halt ne und sind ne zu freundlich ne dass dr dr grinser num weg kriagan ;) aber es isch halt aso i muas o all freundlich si. hüt hane an gast ka do hot s letscht mol wo er do war a andere bedienung kle scheiße baut denna hot er scho gseht er tei nia me ko und denna hon mr voll liab und nett si müassa. halt nur damit er wiedr kunt. voll gschissa. aber naja.
i wünsch euch no viel spaß
druck mr d bine ganz fest und gib ehra a küssle und d anna und d vroni natürlich o!
han di lieb!
andi

cilane - 19. Jun, 15:18

heii mein lisischatz

heii min schatz.
han mi nur kurz uf dinam blog melda wella. i schrib dr eaz glei a maiil.
liebe dich!!

User Status

Du bist nicht angemeldet.

Aktuelle Beiträge

hei min schatz
hei schatzi. i was, dassi numma gschriba han und es...
cilane - 26. Jun, 12:32
von vitaminmangel, zu...
also jetzt sima jo scho da 7. tag do und jeda tag passieran...
lisile - 20. Jun, 14:51
heii mein lisischatz
heii min schatz. han mi nur kurz uf dinam blog melda...
cilane - 19. Jun, 15:18
lisiiiiiiiiiii :)
he lisilein! jo es klingt voll supi bi euch. d fötis...
andimidi - 18. Jun, 17:58
helloooo
so also mol des allererschte sorrz f[r dia taschtatur...
lisile - 18. Jun, 15:48

Suche

 

Status

Online seit 3687 Tagen
Zuletzt aktualisiert: 6. Jan, 02:02

Credits

vi knallgrau GmbH

powered by Antville powered by Helma


xml version of this page

twoday.net AGB


Profil
Abmelden
Weblog abonnieren